Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

DO YOU EXPRESS YOURSELVES???

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ..!!!ΕΙΜΑΙ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΕ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ BLOG..ΙΣΩΣ Η ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ,Η ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟΨΕΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΡΟΠΟ Η ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΟΥ..ΧΜΜ,ΔΕΝ ΞΕΡΩ..ΘΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΚΕΨΕΙΣ,ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ,ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ..ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ Η ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ,,ΚΙ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ..Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ BLOG              
EINAI EXPRESS YOURSELF.ΑΛΗΘΕΙΑ,ΕΣΕΙΣ ΠΟΣΟ ΣΥΧΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΤΕ ΟΣΑ ΝΙΩΘΕΤΕ;ΛΕΤΕ ΠΑΝΤΑ Ο,ΤΙ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ;H ΕΙΣΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΚΡΑΤΑΝΕ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ,ΩΣΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΚΡΗΓΝΥΝΤΑΙ;ΑΝ ΝΑΙ,ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΦΟΒΙΖΕΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ;ΕΧΕΤΕ ΣΚΕΦΤΕΙ;ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ,ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΠΑΝΤΑ..ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΑΝ ΛΕΜΕ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΓΩΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ Η ΠΛΗΓΩΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ,ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ..ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΕΤΗ Η ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ..ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΑΘΟ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ..ΤΙ ΛΕΤΕ;

3 σχόλια:

  1. Γεια σου, Κώστα! Μόλις διάβασα την πρώτη σου δημοσίευση. Πολύ ευχάριστη μπορώ να πω... Όσο για το τι σε οδήγησε στη δημιουργία του blog, θα έλεγα ότι ως Δίδυμος που είσαι έχεις ανάγκη την επικοινωνία και την ανταλλαγή πληροφοριών και το καλύτερο μέσο γι' αυτό είναι η νέα τεχνολογία.
    Πίσω στα 'σοβαρά' τώρα... Για το θέμα που θέτεις, ομολογώ πως είμαι από τους ανθρώπους που γενικά προτιμούν να τα μαζεύουν για να μην έχουν συχνές εκρήξεις. Νομίζω πως το κάνω επειδή γενικά δε μου αρέσουν οι καβγάδες και οι έντονες αντιπαραθέσεις και μόνο όταν φτάσει στο απροχώρητο ένα θέμα θα αναγκαστώ να εκφράσω ό,τι μάζευα από καιρό. Και φυσικά ένα από τα χειρότερα που δεν ανέχομαι είναι το ψέμα! Με τίποτα δεν το συγχωρώ, γι' αυτό και δεν το χρησιμοποιώ. Η "αλήθεια" βρίσκεται για μένα πολύ υψηλά, απλώς δε μου είναι πάντα εύκολο να την εκφράσω.
    Αυτά τα ολίγα... Καλό σου βράδυ και καλή συνέχεια στο blog σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΛΕΜΟΝΙΑ..ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ..ΕΣΥ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΑ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΤΙ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ..ΠΑΡΕΜΠΙΠΤΟΝΤΩΣ,ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ Ν ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ Κ ΕΔΩ ΠΕΡΑ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΚΑΙ Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΟΥ,ΩΣ ΠΙΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ..ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ..ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΖΕΥΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ?ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΑΠΡΟΧΩΡΗΤΟ?ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΕ ΡΩΤΑΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΕΤΣΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΑ ΚΙ ΕΓΩ..ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΤΟ ΨΕΜΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΕΣΗ,ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΜΕ white lies Ή ΚΑΤΑ ΣΥΝΘΗΚΗ ΨΕΥΔΗ..ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ..ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ 'ΧΕΙ,ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΙ ΑΣ ΠΟΝΑΕΙ ΣΥΧΝΑ..ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ σωστές οι σκέψεις σου, Κώστα. Είναι όντως πιο δύσκολο να τα μαζεύεις και να τα μαζεύεις όλα, αλλά νομίζω πως το κάνω υποσυνείδητα, επειδή δεν μπορώ να φερθώ επιθετικά. Ώρες ώρες πιστεύω πως είμαι απίστευτα παθητική και το γεγονός ότι δεν εκφράζω αμέσως ό,τι με ενοχλεί ίσως οφείλεται εκεί, καθώς και στο ότι δε θέλω να στενοχωρώ ή να δυσαρεστώ τους γύρω μου. Σε λίγες μόνο περιπτώσεις θα αντιδράσω άμεσα, όπως π.χ. το ψέμα. Αισθάνομαι ότι με έχουν ξεγελάσει και αυτό με κάνει έξω φρενών! Από την άλλη, όσο και να ανακαλώ τη μνήμη μου, δε θυμάμαι πότε χρησιμοποίησα τελευταία φορά "white lie"... Γενικά, δεν υποστηρίζω ότι πρέπει να λέμε πάντα την αλήθεια, απλώς κάποιες φορές καλύτερα να την αποκρύπτουμε-ή τουλάχιστον εγώ έτσι λειτουργώ. Ψέματα δε λέω, το πολύ πολύ να σου κρύψω την αλήθεια κι αυτό είναι άλλο πράγμα. Νομίζω, εντέλει, πως αυτά τα δύο πάνε μαζί: δε θέλω να στενοχωρώ τους άλλους, οπότε επιλέγω να μην τους πω κάτι που θα τους στενοχωρήσει. Δίκαιο δεν είναι;
    Τέλος πάντων... Η ώρα πέρασε... Καλή σου νύχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή